بزرگترين فروشگاه اينترنتي
يكي از محبوب ترين برند هاي ادكلن زنانه بين ستارگان هاليوود در جهــان
نويسندگان
لينک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : 0
ديروز : 0
افراد آنلاين : 1
همه : 151358

كاغذ ديواري در اصفهان,كاغذ ديواري چيست؟ wallpaper

سفارش كاغذ ديواري در اصفهان به صورت تلفني و آنلاين براي شما كاربران محترم,كاغذ ديواري يا wallpaper وسيله اي است جهت پوشاندن و تزيين سطوح داخلي ديوار هاي ادارات ، منازل ،

ساختمان ها و غيره كه يكي از اِلمان هاي ديزاين داخلي ساختمان ها به شمار مي آيد.كاغذ ديواري ها بيشتر به صورت رول يا متري به فروش مي روند.

كاغذ ديواري ها با الگو هاي مختلفي مثل كاغذ ديواري ساده (به شكل نقاشي) ، به صورت بافته و يا با الگو هاي گرافيكي عرضه مي شوند.

كاغذ ديواري در اصفهان
نقش كاغذ هاي ديواري با روش هاي مختلفي  بر روي آن ها چاپ مي شود كه شامل چاپ سطحي ،چاپ به وسيله حكاكي ، چاپ سيليك ابريشمي ، چاپ به روش ديجيتالي و چاپ با استفاده از ماشين چاپ چرخشي ميشود.
كاغذ ديواري ها داراي طرح ها و رنگ هاي متنوعي هستند كه همين باعث محبوبيت كاغذ ديواري شده و مردم امروزه اقبال بيشتري براي استفاده از كاغذ ديواري نسبت به رنگ در نقاشي ساختمان دارند.

تاريخچه كاغذ ديواري

اولين زمان استفاده از كاغذ ديواري مربوط به چين باستان است زيرا طبق شواهد به دست آمده چيني ها كاغذ هاي ساخته شده از برنج را در 200سال قبل از ميلاد مسيح بر روي ديوار هاي خود مي چسباندند.

اينچنين گفته شده كه يك زنداني چيني طريقه ساخت كاغذ را به عرب ها ياد داد كه در آخر اين دانش توسط آنان به اروپا انتقال يافت.

بعد از سخته شدن كاغذ در اروپا روي آروردن مردم اروپا به استفاده از كاغذ پ ثروتمندان و اشرافيان اروپا سفارش كاغذ هاي نقاشي شده در اندازه هاي بزرگ مي دادند تا بر روي ديوار هاي منازل خود بچسبانند.ولي كاغذ ديواري اصلي با پديد آمدن  صنعت چاپ متولد شد.

كاغذ ديواري در اصفهان

طبقه مرفه و ثروتمندان جامعه در دوره قرون وسطي عادت به نصب فرشينه هاي تزييني برروي ديوار هاي خانه هاي خود داشتند.

اين فرشينه ها هم باعث زيبايي خانه هايشان ميشد هم مانند عايقي عمل ميكرد و از خروج گرما از خانه ها جلوگيري ميكرد.

با همه اين اوصاف قيمت اين فرشينه ها بسيار گران بود و به جز طبقه تراز اول جامعه ديگران توانايي خريد اين فرشينه هارا نداشتند.

از اين رو طبقه متوسط  رو به بالا ومتوسط جامعه به خريد و نصب كاغذ هاي نقاشي شده روي آوردند كه طرح هايي شبيه به فرشينه ها داشت و قيمتي به مراتب ارزان تر نسبت به فرشينه ها داشت.

بزرگترين كاغذ چاپي آن زمان (طاق نصرت) نام داشت كه به سفارش مكسيميليان اول امپراتور روم در سال 1515ميلادي ساخته شد.

يكي از كشورهاي پيشرفته در صنعت كاغذ ديواري انگلستان است بعد از دوران تكفير هنري هشتم به وسيله كليساي كاتوليك استفاده از كاغذ ديواري بسيار رايج شد زيرا اين امر باعث شد ديگر كشورها روابطشان را با انگلستان قطع كنند و به اين سبب صدور فرشينه به انگلستان متوقف شد و از آنجا كه انگليسي ها توانايي و مهارت توليد فرشينه را  نداشتند اشراف و ثروتمندانشان به استفاده از كاغذ ديواري روي آوردند.

كاغذ ديواري در اصفهان


با پيشرفت صنعت چاپ به وسيله نيروي بخار ، توليدكنندگان  كاغذ هاي ديواري موفق به توليد انبوه شدند كه به همين سبب قيمت كاغذ هاي ديواري ارزان تر شد و قشر متوسط جامعه هم تانايي خريد آن را پيدا كردند.و اين كاهش قيمت سبب محبوبيت و استفاده روزافزون از كاغذ ديواري شد در غرب شد.

كاغذ ديواري در زمان حاكميت ناصرالدين شاه قاجار وارد ايران شد.ناصر الدين شاه كه علاقه زيادي به نوع معماري و هنر مردمان غرب داشت زماني كه قصد ترميم و بِه سازي كاخ گلستان را داشت براي زيباسازي ديوار هاي كاخ از كاغذ ديواري هاي وارد شده از غرب استفاده كرد كه با اين حركت باب وارد شدن كاغذ ديواري به ايران را گشود.

 


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۲۱:۳۲ ] [ جاويد ]

ميليارد ها نفر در سراسر دنيا به انواع مختلف موسيقي گوش مي دهند و ميليون ها ساز مي نوازند.

در اين مقاله آموزش زبان انگليسي ما مي خواهيم راجع به موسيقي، ژانرهاي آن و تعدادي از ساز هاي موسيقي بياموزيم.

 

Music is one of the most famous and popular types of art.

Billions of people all around the world listen to different kinds of music and millions of them play an instrument.

In this article we want to learn about music, its genres and some music instruments.

Top 6 music genres

۱- Electronic Dance Music:

Generally referred as EDM, this form of music is produced by DJs who add dozens of tones to a piece to create unique music.

موسيقي رقص الكترونيكي

 

معمولا به عنوان EDM از آن ياد مي شود. اين نوع از موسيقي توسط دي جي ها توليد مي شود كه هزاران نوا به قطعه ي موسيقي اضافه مي كنند تا موسيقي نادري خلق كنند.

Electronic Dance Music

۲- Rock music:

Originated as “Rock & Roll” in the United States, Rock music has been rocking the world since the 1950s.

It is a form of music that started actually around string instruments, but now uses other modern instruments too making it a little difficult to give it an accurate definition.

Its loud and strong beats make it popular among the youths.

موسيقي راك

اين موسيقي كه به عنوان راك اند رول در آمريكا به وجود آمد، از سال ۱۹۵۰ در كل دنيا يكه نازي مي كند.

راك نوعي از موسيقي است كه در واقع با ياز هاي سيمي اغاز شد اما الآن از سازهاي مدرن نيز استفاده مي كند كه باعث مي شود تعريف دقيقي از آن نشود ارائه داد.

ضرب هاي بلند و قوي آن اين موسيقي را در ميان جوانان بسيار محبوب كرده است.

Rock music

 

۳- Jazz Music:

Jazz is one of the old kinds of music and has its roots both in the West African and European culture.

Despite of it being old music, a lot of youngsters are in love with it.

جاز

 

جاز يكي از انواع قديمي موسيقي است و ريشه اي از هر دو فرهنگ آفريقاي غربي و اروپا را دارد.

با اينكه جاز موسيقي قديمي است بسياري از جوانان عاشق آن هستند.

Jazz

۴- Rhythm and Blues Music:

Vocalists like Rihanna, Beyoncé, Usher and the legendary Michael Jackson have all made it huge in the music industry with their love for this form of music.

Originated in the 1940s, this African-American music is a combination of hip hop, funk, dance, pop and soul focusing on themes like relationships and freedom.

ريتم و بلوز

خوانندگاني چون ريحانا، بيانسه، آشر و مايكل جكسون افسانه اي با عشق خود به اين نوع موسيقي، آن را در صنعت موسيقي بسيار بزرگ و مهم كردند.

اين موسيقي كه در دهه ي ۱۹۴۰ پايه گذاري شد، تلفيقي از هيپ هاپ، فانك، رقص، پاپ و سول است و روي موضوعاتي مثل روابط عاشقانه و آزادي تمركز مي كند.

 

 


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ آذر ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۴۵:۴۶ ] [ جاويد ]

آموزش كاركنان يكي از حلقه هاي گم شده سازمان هاي ايراني است كه متاسفانه نسبت به آن بسيار بي توجهي مي شود. اين روزها به هر سازماني كه سر ميزنم ميبينم خبري از آموزش نيست و اگر هم هست بسيار سطحي و در حد شعار باقي مانده است و آموزشهاي تاثير گذار و اثر بخش وجود ندارد.
آموزش كاركنان را سر لوحه ي كار خود قرار دهيد و به عنوان يك گوهر گرانبها و يك مؤلفه اساسي تغيير و بهبود به آن نگاه كنيد در واقع آموزش چيزي جز تغيير نيست شما هر رفتاري را كه قصد تغيير و نهادينه كردن داشته باشيد را مي توانيد با آموزش اثربخش، به نتيجه برسانيد. اثربخشي برخي از دوره هاي آموزشي فقط محدود به تغيير دانش است، اما اگر آموزش مفيدتر و كاربردي تر باشد سطح آن از دانش فراتر رفته و باورها و نگرش ها را نيز تغيير مي دهد. آموزش هاي كارآمد فراتر از دانش و نگرش رفته و رفتارها را نيز مي توانند تحت تأثير قرار داده و آنها را تغيير دهند.

تنها يك راز در تغيير وجود دارد و آن فقط آموزش است و تمام.

چگونگي آموزش كاركنان

امروزه سازمانها نياز به افراد با مهارت بالا دارند. و تقاضا براي مهارت بالا در كارها خيلي زياد است. و از آنجايي كه امكان جمع شدن همه ي مهارتها در يك فرد غير ممكن است. مديران مي كوشند از طريق جذب نيرو و آموزش كاركنان، مهارت كاركنانشان را ارتقا كيفيت دهند. اينكار نياز به سخت كوشي و خوشفكري و كارداني مديريت دارد، كه منجر به پرسشهاي زير مي شود:

  • آموزش كاركنان را چگونه انجام دهيم؟

  • مديران براي ارتقاي مهارت كاركنان چكار مي توانند انجام دهند و چه كمكهايي در راستار آموزش كاركنان مي توانند بكنند؟

 

اين پرسشها هميشه در سازمانها وجود داشته اند و پاسخهاي زيادي هم براي آنها وجود دارد. اما از نظر من يك روش هست كه هميشه عالي پاسخ داده است و من نتايجي فوق العاده اي از آن گرفته ام. اين روش، پيدا كردن صفات مثبت و بارز در هر فرد است. يعني اينكه ما تمام تلاشمان را بكنيم تا خصوصيات مثبت افراد را ببينيم و آنها را تشويق كنيم و كمتر از آنها ايراد بگيريم.

 اغلب كاركنان به تنهايي نمي توانند نقاط قوت خودشان را كشف كنند. آنها در كارهاي روزمره ي شركت به شدت غرق مي شوند و سرشان آنقدر شلوغ مي شود كه موفقيت ها و شكستهاي خودشان را نمي توانند تحليل كنند. لذا اين وظيفه مدير است كه اين كار را براي آنها انجام دهد و با تحليل هاي مختلف آنها را به سمت موفقيت ها هدايت كرده و نقاط قوتشان را كشف كند. مدير با مشاهدات خود مي تواند به سادگي اينكار را انجام دهد. و برنامه هايي براي آموزش كاركنان طراحي نمايد تا نقاط ضعف آنها را تبديل به نقاط قوت كند.

اين مطلب را از دست ندهيد-->  مديران سلطه پذير

اگر بخواهيم فقط صفات منفي افراد را ببينيم هيچگاه نمي توانيم بدون نگراني كار پر مسؤليتي را به آنها بسپاريم. اينطور دائم نگران ارتكاب خطاهاي بسيار خطرناك او هستيم. اين نوع اشتغال ذهني بر كار مديريتي ما اثر گذاشته و توانايي ما را در پايين ترين سطح ممكن نگه مي دارد، آنگاه قادر نخواهيم بود بر مسائل مهم تر مديريتي مانند سياستگذاري ها تمركز داشته باشيم.

يك وضعيت بدتر وجود دارد و آن اين است كه مديري به خاطر نداشتن اعتماد به توانايي هاي كاركنان، از دست زدن به اقدامات جسورانه و جدي باز مي ماند. اين ترس اجازه اقدامات جدي را به او نداده و ريسك پذيري او به شدت پايين مي آيد. وقتي مديري در زمان لازم جرئت و جسارت تصميمات جسورانه و جدي را نداشته باشد، سازمان او متضرر خواهد شد. اين موضوع را من در مديران زيادي ديدم. وقتي به آنها درباره توسعه كار صحبت مي كردم پاسخ آنها اين بود ” با اين كاركنان!!! “

به طور حتم گاهي در ديدن قابليتهاي افراد و صفات مثبت و بارز آنها ممكن است اشتباهاتي داشته باشيم و آنها را زيادي دست بالا بگيريم و آنها را در موقعيت هايي قرار دهيم كه آمادگي آن را ندارند. اما من ترجيح مي دهم توانايي هاي افراد را بيشتر ارزيابي كنم نه كمتر. و اين ديدگاه موفقيت هاي زيادي نصيب من كرده است.

تجربه نشان داده كه وقتي كاري را به فردي بسپاري و به او اعتماد كامل داشته باشي، هر كاري از دست او بر بيايد انجام مي دهد تا مطابق انتظارات شما عمل كند و ديدگاه شما را خراب نكند. من معتقدم كه اغلب مردم كاملا توانايي آموختن كاري را كه به آنان واگذار مي كنيد، دارند. و تمام سعي خودشان را براي انجام عالي آن كار، بكار مي گيرند. گاهي هم به مشاوره هايي از سوي ما يا افراد متخصص ديگر نياز دارند.

 

 

آموزش كاركنان جديد

مديران نبايد تاثير آموزش بر كاركنان جديد و نيز ارتقا سطح رضايت شغلي آن‌ها را دست‌كم بگيرند.

براي كاركنان جديد، جلسات آموزشي آشنايي يا راهبري برگزار كنيد. اين آموزشها  باعث مي‌شوند بين كاركنان ارتباط بهتري به وجود بيايد.

وقتي كاركنان جديد را فوري و بدون آموزش سر كارشان بفرستيم،‌ باعث مي‌شويم كه جايگيري آنها در ارتباطات اجتماعي بر پايه پيش‌فرض‌هاي قبلي باشد، نه اين كه بتوانند به آن شكل بدهند. براي بهبود و گذاشتن اثر مثبت بر فرهنگ سازماني آموزش كاركنان جديد يكي از ابزار هاي قدرتمند و تاثير گذار است.

اين مطلب را از دست ندهيد-->  بيخودي استخدام نكنيد

شركت‌ها از تامين احساس سلامت كاركنانشان و اين كه به كاركنان جديد كمك كنند تا از پتانسيل‌هاي خود استفاده كنند، سود خواهند برد.

سوال عجيب درباره آموزش كاركنان

در اغلب كلاسهاي آموزشي، هنگامي كه من در مورد آموزش كاركنان صحبت مي كنم ، مديران حاضر در كلاس اين سوأل را مي پرسند كه :

اگر آموزش بدهيم و آنها سازمان را ترك كنند چه بايد بكنيم؟

مي دانم كه اين سوال اغلب شماها هم هست اما به نظر من پرسيدن اين سوال اشتباه است و بايد سوال را اينگونه پرسيد:

اگر كاركنانمان را آموزش ندهيم چه مي شود؟

با گذري بر سياستهاي سازمانهاي موفق و پيشرو متوجه مي شويم كه اين سازمانها مبالغ هنگفتي را سالانه صرف آموزش كاركنان مي كنند چون به خوبي مي دانند كه آموزشهاي به جا و مناسب كاركنان سود بسيار زيادي را نصيب سازمان مي كند. بر طبق تحقيقات انجام شده، صرف هزينه براي آموزش كاركنان مي تواند ۲۰ تا ۳۰ برابر هزينه آموزش براي سازمان سودآوري داشته باشد.
به خاطر سرعت فوق العاده بالاي تغيير و رقابت در صنايع امروزي، اگر كاركنان در سازمان پيوسته بهتر نشوند در عمل بدتر مي شوند و شركتهايي كه به كاركنانشان آموزش مي دهند جلوتر مي افتند.

منبع : https://www.dekami.com/


ادامه مطلب
امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ آذر ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۲۷:۵۲ ] [ جاويد ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By tibablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لينک هاي تبادلي
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
امکانات وب
ایران بازدید Blog Directory